Karol Wolf pre Stratégie: Médiá musia prevziať zodpovednosť za obsah

- 30 / Jan / 2017

Karol Wolf prežil v novinárstve jedno z najbúrlivejších období v politike v deväťdesiatych rokoch. Keď sa situácia upokojila, začal sa nudiť a založil si vlastnú PR agentúru – Dynamic Relations 2000. Nielen na tému slovenských novinárov mu Stratégie položili zopár otázok.

“Do kľúčovej sféry mienkotvorného média preniknete iba s exkluzívnym a zaujímavým obsahom. A nie za peniaze.”

“Mediálny svet už dávno nie je iba svet médií, ale celý priestor, kde sa voľne šíria informácie. Čelíme denne množstvu podnetov, zaručených správ a konšpirácií.”

“PR agentúra má spravidla dosť času nasať danú problematiku a jej úlohou je poskytnúť médiám kvalitne spracované podklady. Nie bludy!”

“PR článok ako taký má dnes zmysel, keď je súčasťou nejakej riadenej kampane, ale platí, že čím agresívnejší, tým je slabší.”

“Keď robím Coca-Colu, nie som Coca-Cola, ale keď robím pre vládu, som vláda, alebo keď pre opozíciu, som opozícia. Takže, kým sa nenaučíme, že komunikačné služby sú služba ako každá iná, budeme to nálepkovať, a tým to zničíme.”

Celý rozhovor nájdete v januárovom čísle mesačníka Stratégie a jeho skrátenú verziu na linku: http://strategie.hnonline.sk/media/898742-karol-wolf-novinari-by-mali-mat-uctu-k-faktom

 

Fotogaléria