Denisa vyštudovala odbor filozofia na Filozofickej fakulte UK v Bratislave.

Svoju pracovnú kariéru odštartovala v roku 1999 v denníkoch Pravda a SME, kde písala o fenoménoch novej doby, umení a vyspovedala stovky slávnych a zaujímavých ľudí. S komunikáciou pokračovala vo sfére PR, reklamy a marketingu, napr. v Divadle Nová scéna a v niekoľkých reklamných agentúrach, kde sa venovala copywritingu a priekopnícky aj digitálu, kde pomocou prvých marketingových profilov prepojila naprieč vtedajšími sociálnymi sieťami (Pokec, Facebook a Myspace) 1 milión slovenských užívateľov pre projekt T-Mobile Music City.

V rokoch 2014 – 2018 zbierala cenné skúsenosti v PR agentúre Dynamic Relations. Za komunikačný projekt odstraňovania ekologickej záťaže v r. 2016 priniesla agentúre zlatú sošku na medzinárodnej súťaži EMEA Sabre Awards a neskôr aj Global Sabre Awards pre 40 najlepších PR projektov sveta.

Nahromadené poznatky dnes úročí na voľnej nohe, v spolupráci s PR a reklamnými agentúrami, kde rozvíja komunikačné projekty najmä v oblasti developmentu, obnoviteľných zdrojov energie, zákazníckej komunikácie, či agrosektora. K médiám sa vrátila v občianskom združení Punkt, kde pomáha s magazínom ctzn.