VYVÁŽIME ŤA ČOKOLÁDOU

Bývalý Kraft Foods si ako čokoládový gigant vybral na jar 2013 pre nábor SAP konzultantov do svojej bratislavskej pobočky rafinovaný koncept čokoládovej klávesnice a sloganu: Oslaď si svoju IT kariéru. Vstúp do lahodného sveta Mondelēz International. Celú kampaň sme odštartovali spustením stránky www.vyvazimetacokoladou.sk Vedeli sme, že komunita SAP ľudí je na Slovensku veľmi malá, a preto sme ich potrebovali motivovať rovnako, ako ich známych. Vyvážením ich vlastnej váhy čokoládou. Komunikácia nezahŕňala len klasické PR, definovať ju možno ako špecificky cielené HR PR. Kampaň sledovala najmä ciele rebrandingu spoločnosti z Kraft Foods na Mondelēz International, zvýšenie povedomia o značke a predstavenie najväčšieho výrobcu čokolády ako relevantného zamestnávateľa v oblasti IT. Samotný nábor SAP špecialistov bol len druhotným cieľom kampane. Použité komunikačné kanály boli primárne sociálne siete (PPC LinkedIn a Facebook), online (banner + PR články) a minoritne print (inzercia).

Fotogaléria