Už vieme, o čom hovoria slovenské rodiny

- 09 / Nov / 2016

Pre Orange Slovensko sme pripravili imidžovú kampaň s posolstvom „O čom hovoria skutočné rodiny“. Prostredníctvom microsite www.rodinnerozhovory.sk, sociálnych sietí aj médií sme zisťovali, koľko minút, SMS, MMS či GB dát si medzi sebou rodiny vymenia, ale aj to, o čom všetkom hovoria. Výsledkom boli desiatky článkov a príspevkov na microsite s množstvom vtipných rodinných rozhovorov.

Za necelé dva mesiace trvania kampane sme zaznamenali 32 relevantných mediálnych výstupov s dosahom vyše 3 693 000 EUR, celkový reach príspevkov na FB fanpage Orangeu dosiahol číslo 612 650, zaznamenali sme 4 080 celkových interakcií a 239 pridaných príspevkov na microsite. Platený priestor v médiách sme využili vtipnou formou. Len séria 3 natívnych článkov na fici.sk mala spolu čítanosť 14 722. Téma zaujala aj najsledovanejšie slovenské médium a spontánne sa dostala do hlavných Televíznych novín na Markíze.