Karol Wolf pre Stratégie: Médiá musia prevziať zodpovednosť za obsah

Karol Wolf prežil v novinárstve jedno z najbúrlivejších období v politike v deväťdesiatych rokoch. Keď sa situácia upokojila, začal sa nudiť a založil si vlastnú PR agentúru – Dynamic Relations 2000. Nielen na tému slovenských novinárov mu Stratégie položili zopár otázok.
…
„Do kľúčovej sféry mienkotvorného média preniknete iba s exkluzívnym a zaujímavým obsahom. A nie za peniaze.“
…
„Mediálny svet už dávno nie je iba svet médií, ale celý priestor, kde sa voľne šíria informácie. Čelíme denne množstvu podnetov, zaručených správ a konšpirácií.“
…
„PR agentúra má spravidla dosť času nasať danú problematiku a jej úlohou je poskytnúť médiám kvalitne spracované podklady. Nie bludy!“
…
„PR článok ako taký má dnes zmysel, keď je súčasťou nejakej riadenej kampane, ale platí, že čím agresívnejší, tým je slabší.“
…
„Keď robím Coca-Colu, nie som Coca-Cola, ale keď robím pre vládu, som vláda, alebo keď pre opozíciu, som opozícia. Takže, kým sa nenaučíme, že komunikačné služby sú služba ako každá iná, budeme to nálepkovať, a tým to zničíme.“
…
Celý rozhovor nájdete v januárovom čísle mesačníka Stratégie a jeho skrátenú verziu na linku: http://strategie.hnonline.sk/media/898742-karol-wolf-novinari-by-mali-mat-uctu-k-faktom