MICROSOFT CONSUMER DAY

Na SIovensku sa ročne predá približne 400-tisíc počítačov, no podľa prieskumu si väčšina kupujúcich zo širokej ponuky nevie pre seba vybrať ten správny. Spolu s klientom sme sa preto rozhodli, že spotrebiteľom uľahčíme ich výber prostredníctvom nového portálu WindowsPC. Ide o synergiu dominantného softvérového hráča s poprednými hardvérovými výrobcami a ich novinkami. Tento portál zložité technické parametre pretlmočil do jazyka bežnej laickej verejnosti. Úlohou „Microsoft Consumer Day 2011″ bolo zorganizovať prvý ročník tzv. „Dňa spotrebiteľov“, na ktorom sme WindowsPC originálnym spôsobom uviedli do života a prezentovali ho ako spotrebiteľskú a ľudskú tvár IT gigantov. U samotných novinárov bolo podujatie vnímané ako jeden z najlepších IT nápadov roka. Vďaka našej podpore navštívilo WindowsPC doteraz takmer 60-tisíc ľudí a naša kampaň zabezpečila portálu i klientovi masívnu publicitu.