Na Vianoce Jeden tanier navyše

S klientom Orange Slovensko sme na Vianoce 2015 prestreli „Jeden tanier navyše“. V tomto koncepte sa niesla celá predvianočná aj sviatočná komunikácia. Cieľom PR totiž bolo poukázať na odlišnosť prístupu Orangeu a komunikovať spojenie jeho komerčnej vianočnej ponuky s dobročinnosťou. Na pomoc sme si „prizvali“ známe tváre z reklamných spotov aj generálneho riaditeľa Orangeu. Nosnou aktivitou totiž bola práve verejná stávka medzi nimi. Tváre kampane sa prostredníctvom videí stavili so zákazníkmi Orangeu a širokou verejnosťou, že ak sa vďaka komerčným operáciám zákazníkov podarí operátorovi postupne vyzbierať viac ako 25 000 € na grantový program Darujte Vianoce, urobia niečo nečakané. Výzva osobností sa pravidelne objavovala aj na FB Orangeu a známych tvárí, v tlačových správach, flash správach a v PR článkoch (platených a spontánnych).

Spoločne so zákazníkmi tak všetci prestreli pomyselný tanier navyše a prispeli k tomu, aby mali ľudia v núdzi krajšie Vianoce. Celeste Buckingham spievala v autobuse a Lukáš Latinák, Braňo Bystriansky spolu s Pavlom Lančaričom rozdali v uliciach Bratislavy 30 kíl medovníkov.  Operátor v mesiacoch november a december 2015 pripísal 50 centov za každú komerčnú operáciu svojich zákazníkov do grantového programu Darujte Vianoce. Finálna suma sa vyšplhala na neuveriteľných 31 849 eur. Počas trvania kampane 28.10. – 17.12. sme zaznamenali vyše 80 relevantných PR výstupov, pričom 53 % bolo spontánnych. Viaceré médiá výzvu pokryli komplexne, pričom v každom výstupe dominoval aj charitatívny prvok. Vďaka facebookovým profilom tvárí kampane sme oslovili ešte širšie publikum a zaistili sme vyššiu interakciu: 23 000 likov, 700 komentárov  a 1500 zdieľaní. Kampaňou sme celkovo zasiahli 50 % populácie.