Projekt Národnej bločkovej lotérie

Náš klient TIPOS dostal od svojho akcionára (Ministerstvo financií SR) úlohu technicky a marketingovo zabezpečiť projekt Národnej bločkovej lotérie.
Pripravili sme komplexnú komunikačnú stratégiu projektu, pričom v úvode sme pôsobili aj ako konzultanti technického riešenia lotérie. Projekt v sebe od začiatku niesol politickú stopu a ako taký prirodzene čelil úvodnej nedôvere médií.
Najmä vďaka správne nastavenej komunikačnej stratégii Národná bločková lotéria absolútne predstihla všetky očakávania. Výsledkom bolo 1970 mediálnych zmienok vrátane svetových médií (New York Times, Handelsblatt, NBC news, La Tribune) a až 7 126 000 zaregistrovaných bločkov v prvom žrebovaní. Dodnes má lotéria viac ako 500 000 hráčov. Ako produkt sa stala „exportným artiklom“ – zaujala Európsku komisiu, národné lotériové firmy a ministerstvá financií 8 krajín eurozóny.