Znovuzrodenie Indulony

Slovenské krémy Indulona z dielne hlohoveckého závodu sú na trhu už od roku 1948, pozná ich azda každý Slovák. Napriek tomu, že sa roky drží na špici predajnosti, z pohľadu PR značka dlhé roky nerealizovala žiadne aktivity, chýbala aj fundamentálna obchodno – marketingová stratégia. Media relations bolo prakticky nulové, mediálne výstupy zriedkavé, komunikácia navonok živelná a bez koncepcie.

Značka potrebovala oživiť svoju tvár, naštartovať spolupráce s médiami, jasne zadefinovať svoje postavenie, výsledky, aktivity a vízie. Predstaviť ľudí, ktorí za značkou stoja a ukázať najväčšiu pridanú hodnotu Indulony oproti konkurencii – farmaceutickú kvalitu výroby.

Pre médiá sme sa zorganizovali zážitkovú tlačovú konferenciu priamo v priestoroch výrobného závodu v Hlohovci. Pozvali sme prakticky všetky médiá, pre ktoré je komunikácia so značkou relevantná. Celoplošné spravodajské, ekonomické, lifestylové, zdravotnícke, retailové, marketingové a regionálne médiá.

S klientom sme sa dohodli na hlavnom posolstve komunikácie – profilovať značku INDULONA ako jeden z TOP slovenských lovebrandov. Sekundárne sme potrebovali podporiť spojenie INDULONA + spoločnosť Saneca Pharmaceuticals + investor Wood & Company, uviesť značku po rebrandingu a predstaviť launch produktových noviniek a zároveň popritom všetkom vyzdvihnúť farmaceutickú kvalitu výroby.

  • Na úvodnom press tripe bolo prítomných vyše 50 novinárov, každý z nich tému následne pokryl
  • Za pár mesiacov spolupráce sme vygenerovali mediálne výstupy v celkovej hodnote vyše 100-tisíc EUR pri minimálnom rozpočte na mediálne spolupráce
  • Zástupcovia klienta absolvovali profilové rozhovory, v niektorých prípadoch išlo o titulkové témy
  • V spolupráci so SME vznikla samostatná prílohová téma „Kultové značky socializmu, ktoré bodujú dodnes“. Príbeh Indulony spomedzi ostatných značiek zaznamenal najväčší úspech v ankete v printe aj na sociálnych sieťach
  • Naša „alchymistka“ absolvovala profilové rozhovory pre médiá ako SME ženy, Evita, Profit, rubrika v mojej kancelárii v magazíne Prečo nie?!  či rozhovory pre odborné zdravotnícke médiá
  • Zástupca investora Ľubomír Šoltýs sa okrem viacerých profilových rozhovorov nedávno objavil aj na titulke magazínu Profit
  • Medzi najhodnotnejšie výstupy na webe patrí napríklad materiál na portáli aktuality.sk, ktorý má takmer 1 400 zdieľaní a diskusiu 150 príspevkov
  • Portál .týždeň.sk zverejnil natívne video s príbehom, ktorého reach na Facebooku dosiahol 60- tisíc, engagement 674 a vysoké čísla čítanosti na webe
  • Spravodajské video, ktoré vzniklo v spolupráci s TVSME.sk bolo také úspešné, že nám ho redakcia po niekoľkých mesiacoch dokonca opätovne zverejnila
  • V rámci produktovej komunikácie sa značka objavila vo všetkých relevantných médiách buď medzi novinkami, tipmi redakcie, skladačkami, alebo v súťažiach
  • Indulone sme vďaka beauty blogerom a mnohým príspevkom na sociálnych sieťach predstavili novej, mladej cieľovej skupine

Ocenenia za projekt:

Prokop 2016:

Projekt získal 2. miesto v kategórii Best Media Placement,

 3. miesto v kategórii Business to Consumer PR,

Shortist v kategórii Corporate Communications

 

EMEA SABRE AWARDS 2017:

Projekt sa umiestnil ako jeden z TOP 5 najlepších v regióne v kategórii Fashion and Beauty a získal tak pre Slovensko cenný shortlist.